Elmalı Turta


Hamuru için:

125gr. Margarin (eritilecek)

Yarım su bardağı şeker

1 Kahve fincanı süt

1 Yumurta

1 Kabartma tozu

Aldığı kadar un

İçi için:

3 Büyük elma

4 Yemek kaşığı şeker

Tarçın

Yapılışı: Elmaları soyup, temizleyip, yıkadıktan sonra rendeleyin. Küçük bir tencereye elma rendesiyle 4 yemek kaşığı şekeri koyup, elmalar saldıkları suyu çekene dek pişirin. Tarçını ilave edip karıştırdıktan sonra ocaktan alıp soğutun. Hamurunu hazırlamak için margarini, sütü, şekeri, yumurtayı karıştırın. Unu ve kabartma tozunu ekleyip kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğurun. Hamurdan bir parça koparıp buzdolabı poşetine koyun ve derin dondurucuda 30 dakika bekletin. Kalan hamuru yağlanmış küçük bir tepsiye yayın. Üzerine elmalı harcı yayın. 30 Dakikanın sonunda derin dondurucudaki hamuru çıkarıp rendeleyin. Rendelenmiş hamuru tepsiye eşit şekilde serpin. Elmalı turtayı fırında üzeri pembeleşene dek pişirin.

Yorumlar

ellerine sağlık canım..nefis görünüyor..sevgiler
bırtutamkekik dedi ki…
bayıldığım bir lezzet..
daha yeni bende paylaşmıştım..:)
aldım bir dilim tatlım..
emeğine sağlık..
muhabbetle..
:)
mutfagabuyrun dedi ki…
nefis olmuş canım.nasılda severim.ellerine sağlık.sevgiler.
DATLIM dedi ki…
ellerinize sağlık çok severim elmalı turtayı :)
MUTFAKISTAN dedi ki…
AFIYET OLSUN MISS GIBI KOKUYORDUR
COK SEVERIM ELINIZE SAGLIK
süper bi tarif anneciğim sık sık yapar ellerine sağlık cnm..
TurboDreams dedi ki…
harika görünüyor ve benim canım öyle çok çektiki :(

ellerinize sağlık :):)
yemekbiraşk dedi ki…
nefis olmuş canım yine nefis tarifler peşpeşe:) yarın bendede var elmalı turta:)
sevgilerimle..
Unknown dedi ki…
Ellerinize sağlık harika görünüyor. Bende bunu çok sık yaparım. Çocuklar bayılıyor.
Unknown dedi ki…
Turtadan ve irmik tatlısından alıyorım bir dilim ve kaçıyorum.
Ellerine sağlık canım
Nefiss görünüyorlar.
FERZAN dedi ki…
selam,çok sevdiğimi bir lezzet,ellerinize sağlık çok güzel görünüyor,sevgiler...
SEVALCE LEZZETLER dedi ki…
Ellerine sağlık canım,
Çayın yanına yakışan nefis bir lezzet.
Sevgilerimle...
sarımutfak-hande dedi ki…
o dilimi çayımın yanına alayım ben:))))))ellerine sağlık canım
durutarifler dedi ki…
Ben çok severeim. Çok sıkda yaparım. Ellerine sağlık
İyi hafta sonları
NzlGl dedi ki…
Çok severim ellerine sağlık canım, sevgiler
zeymurancafe dedi ki…
ellerıne sağlık canım harıka olmus turta,sevgıler
Türkan dedi ki…
yanında sıcak bir bardak çay ile nefis olur. hele tarçının mis gibi kokusu soğuk kış günlerinin klasiğidir.ellerinize sağlık. :)
coco-jelly dedi ki…
En sevdiğim şey;)harika görünuo bizede gel ben cayı koydum sevgiler;)
http://coco-jelly.blogspot.com/