Sebzeli Çin Eriştesi ve Soya Soslu Sebze Çorbası



Sebzeli Çin Eriştesi

Çin Eriştesi, sıvı yağ
Salatalık, havuç, patates, kereviz
Beyaz lahana, sivri biber
Kırmızı biber, ıspanak
Karnıbahar, taze soğan
Kuru soğan, pırasa, maydanoz
Tavuk suyu tableti, kimyon
Soya sosu, tuz, karabiber
Yapılışı: Sebzeleri temizleyip yıkadıktan sonra küçük küçük doğrayın. Hazırlanan sebzeleri tencereye alıp, sıvı yağ ilavesiyle soteleyin. Yeteri kadar su koyup 1 taşım kaynatın. Baharatları, tuzu, tavuk suyu tabletini, soya sosunu katıp karıştırın. 1-2 Dakika daha kaynattıktan sonra erişteyi ilave edin ve erişte yumuşayana kadar pişirin.

Soya Soslu Sebze Çorbası

Sebzeli Çin eriştesi için gerekenden fazla sebze sotelemişim. Sebze sotenin bir kısmını ayırıp, buzdolabına kaldırdım ve ertesi gün çorbaya çevirdim. Sebze sotesini tencereye alıp, yeteri kadar su ilave edip kaynattım. Pirinç, tel şehriye, soya sosu, tavuk suyu tableti, tuz koyup tüm malzeme yumuşayana kadar pişirdim. Çorbayı ocaktan alıp blendırdan geçirdim.  

Yorumlar