Kuru Fasulyeli Börek



2 Yufka

Sosu için:

1 Kahve fincanı süt

2 Yumurta (1 sarısını ayırın)

Biraz sıvı yağ

İçi için:

1 Su bardağı haşlanıp püre haline getirilmiş kuru fasulye

1 Su bardağı süt

1 Çay bardağı kaşar peyniri rendesi

1 Yemek kaşığı un

1 Yemek kaşığı margarin,

1 Küçük soğan

Tuz, karabiber

Yapılışı: Margarini eritin ve rendelenmiş soğanı margarine katıp kavurun. Unu ilave edip sarartmadan kavurun. Sütü koyup muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin. Kuru fasulyeyi, tuzu, karabiberi ekleyip karıştırın ve ocaktan alın. Kuru fasulyeli harca kaşar rendesini karıştırdıktan sonra soğumaya bırakın. Sos malzemelerini bir kaba alıp çırpın. 2 Yufkayı aralarına sosun yarısını sürerek üst üstte koyun. Kalan sosu da üzerine sürün. 8 Eşit parçaya kesip, geniş yerlerine fasulyeli harçtan koyun. Sigara böreği şeklinde sarıp, yağlanmış tepsiye dizin. Fasulyeli börekleri, üzerlerine yumurta sarısı sürüp haşhaş serptikten sonra fırında pişirin.

Börek tariflerim burada

Yorumlar

Unknown dedi ki…
İlk kez görüyorum fasülyeli börek ama yakıştığınadan eminim canım..
Elleirne sağlık.
Öpüyorum canım.
sarımutfak-hande dedi ki…
değişik bir alternatif ellerine sağlık canım
MERHABA dedi ki…
daha önce kurufasülyeli börek yemedim ama tadını merak ediyorum.Görüntü çok güzel ellerinize sağlık.Sevgiler...
Mutfak Havlusu dedi ki…
hergün yeni birşeyler öğrendik,öğreniyoruz bloglar ile.İlk defa gördüm kuru fasulye ile yapılmış bir hamur işi çok değişik!
ellerinize sağlık.
durutarifler dedi ki…
AAA nasıl oldu acaba
Ben kekini yapmıştım çok yakışmıştı
Merak ettim deneyeceğim.
Ellerine emeğine sağlık
İyi hafta sonları
Sevgiler