Pastane İşi Kurabiye



Pastane İşi Kurabiye

Hamuru İçin:
125gr. Yumuşak tereyağı
3 Yemek kaşığı şeker
2 Yumurta (1 akı üzerine)
1 Kabartma tozu
1 Vanilya
Aldığı kadar un
Ayrıca:
Çikolata (eritmek için)
Frambuazlı damla çikolata
Damla çikolata
Lokum, file yeşil fıstık
Hindistan cevizi rendesi, ceviz
File fındık, reçel
Kakao, pudra şekeri
Yapılışı: Yağı, şekeri, yumurtaları karıştırdım. Unu, vanilyayı, kabartma tozunu ilave ettim ve ele yapışmayan yumuşak bir hamur yoğurdum. Kurdele şeklinde kurabiyeler yapıp, üzerlerini yumurta akıyla hindistan cevizine buladım. Poğaça şeklinde kurabiyeler yapıp, içlerine elle iri kırılmış ceviz parçaları koydum. Cevizli kurabiyeleri pişirdikten sonra üzerlerini eritilmiş çikolata ve file yeşil fıstıkla süsledim. Yuvarlak kurabiyeler yapıp üzerlerine frambuazlı damla çikolata batırdım. Ay şeklinde ve parmak şeklinde kurabiyeler yaptıktan sonra üzerlerini yumurta akıyla file fındığa bulayım. Fırında pişirdikten sonra uçlarını eritilmiş çikolataya buladım. Tırtıl kurabiye kalıbıyla tırtıl kurabiyeler hazırladım, pişirdikten sonra uçlarını reçelle hindistan cevizine buladım. Bir parça hamura damla çikolatayla frambuazlı damla çikolata karıştırdım. Yuvarlak şekiller verip, üzerlerini yumurta akıyla hindistan cevizine buladım. Pişirdikten sonra üzerlerini eritilmiş çikolatayla süsledim. Yuvarlak şekillerde kurabiyeler yapıp, ortalarına lokum batırdım (meyveli toz şekere bulanmış olan lokumlardan kullandım). Kurabiyenin kenarlarını yumurta akına ve file fıstığa buladım. Yuvarlak şekillerde kurabiyeler yapıp fırında pişirdim. Pudra şekeriyle kakaoyu karıştırdıktan sonra kurabiyeleri kakaolu karışıma buladım. 


Yorumlar

Dilekhaniminmutfagi dedi ki…
atom kurabiyeler olmuş bunlar ellerinize sağlık fırsat buldukça uğramaya çalışacağım,evdeki büyük bilgisayar çöktü,eşimin laptopundan fırsat buldukça yemek tarifleri ekleyebiliyorum bu gün darbe yaptım arkadaşlara uğruyorum)
Unknown dedi ki…
Ogluma hemen yapmaliyim.ellerine saglik.
Unknown dedi ki…
Hakikaten pastane işi gibi görünüyor:)
Ellerine sağlık canım.
Nefisssler:)