İstiridye Mantarı Sote ve Soğan Kızartması




İstiridye Mantarı Sote

İstiridye mantarlarını iri iri doğrayıp yıkayın ve süzgece alın. Kâğıt havluyla üzerlerine hafifçe bastırıp, fazla sularını alın. Teflon tavaya az sıvı yağ az tereyağı koyup, tereyağını eritin. Tavaya mantarları dizin, üzerlerine karabiber ve tuz serpin. Altları kızarınca maşayla çevirip üzerlerini de kızartın. Sıcak servis yapın.

Soğan Kızartması

Soğanları soyup, yıkayın, halka halka doğrayın. Teflon tavaya (ben tost makinesinde yaptım) biraz sıvı yağ koyup, yağı kızdırın. Soğanları tavaya alıp, arkalı önlü kızartın.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Tam bir ziyafet,tam bir lezzet şöleni:)
Afiyet şifa olsun canım.
Cici haftalar diliyorum..
sevgilerimle..
mutfagabuyrun dedi ki…
ben mantar yemem ama sunumu çok beğendim canım.ellerine sağlık.sevgiler.
Ahu Türkyaşar dedi ki…
Halka soğanı kardeşim çok sever :) Afiyet olsun :)
HArika görünüyor ellerine sağlık :)