Pankek




1 Su bardağı süt
1 Su bardağı un
1 Yumurta
1 Yemek kaşığı şeker
1 Yemek kaşığı sıvı yağ
1 Çay kaşığı kabartma tozu
1 Tutam tuz
Ayrıca:
Reçel, yeşil fıstık
Sıvı yağ
Yapılışı: Yumurtayla şekeri iyice çırpın. Sütü, sıvı yağı ilave edip karıştırın. Unu, kabartma tozunu, tuzu ekleyip karıştırın. Küçük bir teflon tavaya az sıvı yağ döküp kızdırın. Pankek hamurundan birer kepçe döküp, kısık ateşte arka önlü pişirin. Ben pankeki sade olarak beğendim, isterseniz üzerlerine reçel veya marmelat sürebilirsiniz.  

Yorumlar

kalpkurabiye dedi ki…
ellerinize sağlık:)
pankeki her hali ile çok seviyorum..
sunumunuz nefis:)
sevgiler..
kalpkurabiye dedi ki…
ellerinize sağlık:)
pankeki her hali ile çok seviyorum..
sunumunuz nefis:)
sevgiler..
*mehtap dedi ki…
Pankek benim çocukların çok sevdiği bir yiyecek,harika görünüyor.Armina bende mutağıma beklerim seni,sevgiler...
LeylaK dedi ki…
Çok severim.
Ahu Türkyaşar dedi ki…
Çok severim :)
Unknown dedi ki…
Oyyyy bu nasıl güzellik böyle.
Nefiss görünüyor canım..
Ellerine sağlık.
Tam bir enerji deposu bunu yedikten sonra hiç bir çocuğu yerinde tutamzasınız :)