Süt Reçeli ve Süt Reçelli Milföy



Süt Reçeli 

1 Litre süt
1 Su bardağı şeker
1 Silme çay kaşığı kabartma tozu
Yapılışı: Sütü ve şekeri derin bir tencereye alın. Orta ateşte şeker eriyene dek karıştırın. Süt kaynamaya başladığında kabartma tozunu ilave edin. Köpürürse karıştırmaya devam edin söner. Ara ara karıştırarak pişirmeye devam edin. Kaynadıkça pembeleşiyor ve katılaşıyor. Hafif katı ile akışkan bir kıvam olana ve pembeleşene dek 40-45 dakika pişirin (dibini tutmaması için pişmesine yakın sürekli karıştırın). Pişen süt reçelini cam kavanoza koyun. Soğuyunca kavanozun kapağını kapatın. Süt reçeli soğudukça katılaşıyor. Soğuyan süt reçelini buzdolabında muhafaza edin.

Süt Reçelli Milföy

Buzları çözülmüş milföy hamurlarının üzerlerine süt reçelinden koyup, üçgen şeklinde kapatın. Kenarlarını çatalla bastırııp, tepsiye dizin. Üzerlerine yumurta sarısı sürdükten sonra file yeşil fıstık serpin ve  fırında pişirin. İsterseniz süt reçelli milföylerin üzerlerine pudra şekeri eleyin. 


Yorumlar

mutfagabuyrun dedi ki…
hiç denemedim süt reçelini ama nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.
anunturi gratuite dedi ki…
komşu romania anunturi gratuite den selam. tariflerinizi hep deniyor sizi takip ediyorum. tamam çok zaman başarim yok, Ben cok yapti Turk yemekler, ama olmuyor sizin resimler gibi ((( … tad bazen iyi bazen kotu, ama yapacak bir gun ben perfect. Tesekkur ederim emekleri icin. ben cok bakiyor senin ve baska site yemek tarifleri. anunturi gratuite olarak verecek tum Romania. Multumesc din inima Turcia byeee.