Alman Pastası



Hamuru için:

1 Su bardağı ılık süt

4 Yemek kaşığı dolusu şeker

2 Yemek kaşığı yumuşak margarin

1 Paket yaş maya

Aldığı kadar un

1 Yumurta, 1 tutam tuz

Kreması için:

1 Paket krem şanti

1 Su bardağı süt

1 Yemek kaşığı kakao

Ayrıca:

Pudra şekeri

Marmelat

Yapılışı: Sütü, mayayı, şekeri karıştırıp mayayı ezin. Maya kabarana kadar bekletin. Margarini ve yumurtayı ilave edip karıştırın. Unla tuzu koyup, ele yapışmayan yumuşak bir hamur yoğurun. Hamur kabarana dek hamuru dinlendirin. Krem şantiyi, sütü, kakaoyu birlikte çırpıp buzdolabına kaldırın. Alman pastasının hamurundan parçalar koparıp, yuvarlak şekiller verin. Yağlanmış tepsiye dizdikten sonra tepsi mayası verdirin. Fırında pişirip soğutun. Ortalarından ikiye kesip, aralarına krem şanti koyun (bazılarını içlerine erik marmeladı koydum). Üzerlerine pudra şekeri eleyip ikram edin.

Yorumlar

LeylaK dedi ki…
çok hoş, güzel kabarmış. ellerine sağlık :)
Unknown dedi ki…
eline sağlık canım bir ben yapmadım herhalde alman pastalarını. afiyet olsun sizlere. sevgiler gönderiyorum kocaman...
Ahu Türkyaşar dedi ki…
Hemen yapılacaklar listeme alıyorum. Nefis görünüyor canım.
Ahu Zehra dedi ki…
ellerinize sağlık inanılmaz lezzetli görünüyor sevgilerimle :)