Elmalı Puf Kek


Elmalı Puf Kek


Dr. Oetker Wolke Vanilyalı Keki üzerindeki tarife göre hazırladım. Kalıba pişirme kâğıdını koyduktan sonra kek hamurunu kalıba döktüm. Paketin üzerinde, paketin içinden çıkan pudra şekerinin yarısını üzerine eleyin yazıyordu. Ben üzerine pudra şekerini elemedim. Pudra şekeri yerine, soyup küçük küpler halinde doğradığım 2 adet orta boy elmayı koydum. Keki fırında pişirdim. Keki fırından aldıktan sonra üzerine paketin içinden çıkan pudra şekerini eledim. İsterseniz keki servis yaparken üzerine meyve sosu gezdirebilirsiniz.  

Yorumlar

mutfagabuyrun dedi ki…
ben denemedim ama çok lezzetli olmuşa benziyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.
Özgen dedi ki…
Ellerine sağlık çok lezzetli olduğu görüntüsünden belli sevgiler...
BAL TATLISI dedi ki…
çok güzel olmuş hemde pratik sende elmaları koyarak kendindende bir şeyler katmışsın ve dahada güzelleştirmişsin.
ellerine sağlık