Ayva Tatlısı


1kg. Ayva

10 Yemek kaşığı şeker

3 Su bardağı su

1 Çay bardağı kuru üzüm

1 Çubuk tarçın

1 Kızamık şekeri

Yapılışı: Ayvaları soyup, ikiye kesin ve çekirdek yataklarını temizleyip limonlu suyun içine koyun. Tencereye 3 su bardağı suyu, şekeri, tarçını, kızamık şekerini, ayva çekirdeklerini alıp yüksek ateşte kaynayana kadar karıştırın. Su kaynayınca ocağı kısıp ayvaların kesik yerleri üstte gelecek şekilde ayvaları tencereye dizin. Üzümleri de tencereye koyup kapağını kapatın. Kısık ateşte ayva tatlısını pişirin. Soğuyunca ayvaların üzerlerine üzümleri koyup servis yapın.

Yorumlar

Şirince Tatlar dedi ki…
bayıldım görüntü süper ve de çok şık eline sağlık canım:)
Unknown dedi ki…
Eşim çok seviyor çok..
Yarın yine yapıcam..
Ellerine sağlık canım..
Nefiss görünüyor.
Unknown dedi ki…
Ellerinize saglik. Cok guzel gorunuyor.

Sevgiler
mutfagabuyrun dedi ki…
tek kelimeyle harika olmuş canım.çok cezbedici görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.
cuma günüde ben yapmıştım.
ayva tatlısına bayılırım .
:)))))
ellerine sağlık.
bana da beklerim.
NzlGl dedi ki…
eline sağlık canım
sevgiler
cafemuss dedi ki…
Şu ayva tatlısının kırmızılığı her zaman iştahımı kabartmıştır einize sağlık efendim :)
zeymurancafe dedi ki…
ellerıne sağlık canım cok guzel gorunuyor
Unknown dedi ki…
Çok çekici duruyor :)
Ellerinize sağlık..
Sevgilerimle..
kurabiyeevim dedi ki…
Bu mevsimin vazgeçilmez tatlısı.. Çok da severim.. Nefis görünüyor.. Ellerinize sağlık...


Çekilişime bekliyorum..:)
http://www.kurabiyeevim.com/sevgililer-gunune-ozel-cekilisimiz/
sarımutfak-hande dedi ki…
renk süper ellerinize sağlık
sıcacık sevgilerimle
anne eli gibi dedi ki…
bu aralar bende yapmak istiyorum hatta ayvada aldım ama hala yapamadım,ellerine sağlık canım nefis görünüyor...
Unknown dedi ki…
en vazgecilmez tatlimdir ellerinize saglik sevgiler :)
Unknown dedi ki…
degisik birsey olmus...ellerine saglik