Tavuklu Sebzeli Kabak

Bu tarifimi İftar Bereketi Etkinliğ-2 için sevgili Sevil’e http://birdemliksohbet.blogspot.com/
yolluyorum. Daveti için kendisine teşekkür ederim.


5-6 Adet kabak
1 Su bardağı tavuk göğsü haşlanmış küçük küp kesilmiş
2 Çay bardağı patates haşlanmış küçük küp kesilmiş
1 Çay bardağı mantar haşlanmış küçük küp kesilmiş
1 Havuç haşlanmış küçük küp kesilmiş
1 Çay bardağı bezelye
Karabiber, tuz
Beşamel sosu için:
3 Su bardağı süt
3 Yemek kaşığı dolusu un
100gr. Margarin
Yapılışı: Margarini eritin. Unu ekleyip, sarartmadan hafifçe kavurun. Sütü ekleyip, muhallebi kıvamında pişirin ve ocaktan alın. İçine sebzeleri, tavuğu, tuzu karabiberi karıştırın. Kabakları temizleyip yıkayın ve dirili kalacak şekilde haşlayın. Kabakları karnıyarık şeklinde kesin ve içlerini oyup, beşamel soslu karışımdan doldurun. Fırında üzerleri kızarana dek pişirip, sıcak servis yapın.

Yorumlar

Günaydın canım,ellerine sağlık,tavukla kabağı hiç bi arada denemedim ama görüntü süper.sevgilerimle...
Sevil Şahin dedi ki…
CANIM GÜNAYDIN TARİFİN YAYINDA TEŞEKKÜR EDERİM DESTEGİN VE EMEGİN İÇİN HAYIRLI CUMALAR
NzlGl dedi ki…
Sevgili armina

ellerine sağlık
tarifin hem kolay hemde sağlıklı

Hayırlı cumalar

sevgilerimle
Lezzet Gemisi dedi ki…
ayyy.. tarifi okurken bile ağzım sulandı. :)))) nefis görünüyor. ellerine sağlık canım. bereketli iftarlar diliyorum. sevgiler.....
akasyakokusu dedi ki…
Canım desteğine tş ediyorum..Allah c.c. razı olsun..Seni sevenlerine bağışlasın amin..
kabak nefis görünüyor..tatlısına tuzlusuna çok seviyorum kabağı..helede çocuklara köfte diye mücveri yediriyorum ya:)) mestoluyorum vallahi.onlarda inanıyor gerçekten..
eline sağlık sevgiler.
pelince dedi ki…
Hurma tatlısı da,tavuklu sebzeli kabakta çok iştah açıcı,ellerine sağlık..

Hayırlı İftarlar..
oznurundunyasi dedi ki…
süper hafif ve de lezzetli bir yemek..
ellerinize sağlık..
sevgiler
Nur dedi ki…
Canım benim ellerine saglık pek lezzetli olur eminim deneyip yapmalı ama en çokda el açması börege içim gitti vallahi mükemmel olur annemden bilirim o böregi :)
Ellerine saglık canm çok öptüm seni...
HEM TAVUKLU,HEM SEBZELİ.HARİKA OLMUŞ.YALNIZ MALZEME LİSTESİNDE TAVUK YOK.BİRDE SEBZELER VE TAVUK ÖNCEDEN SOTELENCEKMİ ACABA? NEFİS GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAĞLIK.
Adsız dedi ki…
Nefis bir yemek olmus, ellerine saglik canim.