Kuru Baklava


Kuru Baklava

8 Adet hazır baklava yufkası
2 Su bardağı ceviz içi
1 Su bardağı şeker
150gr. Tereyağı
Pudra şekeri

Yapılışı: Cevizi irice dövüp1 su bardağı şekerle birlikte karıştırın ve bir kenarda bekletin. Tereyağını eritin. Tüm yufkaları aralarına tereyağı sürerek üst üstte koyun. En üstüne de tereyağı sürün. Şekerli cevizli karışımı üzerine döküp yayın ve rulo şeklinde sarın. Baklavayı dilimleyip, yağlanmış tepsiye dizin. Üzerlerine kalan tereyağını döküp, üzerleri kızarana kadar fırında pişirin. Kuru baklava soğuyunca üzerlerine pudra şekeri eleyip, ikram edin.

Yorumlar

Asiye VURAN dedi ki…
MERHABA BLOĞUNUZU BEĞENDİM HARİKA GÖRÜNÜYOR SEVGİLER
mutfagabuyrun dedi ki…
hımmm.çok severim çok.olsada yesem dedim sabah sabah canım.ellerine sağlık.sevgiler.
Çok güzel bir tarif yine döktürmüşsün.. Ellerine sağlık :D
*mehtap dedi ki…
pratik bir tatlı eline sağlık.
Pembe Tatlar dedi ki…
Annem baklava taptığında bana mutlaka şerbetini dökmeden ayırırdı... Ellerinize sağlık denenmesi gereken bir lezzet benim için :)
belguzar dedi ki…
gunaydın bende böreğini yapıyorum çok lezız tadı oluyor teşekkürler paylaşımınıza