Islak Hamburger


Köftesi İçin:

500gr. Kıyma

4 Yemek kaşığı galeta unu

1 Soğan, 1 yumurta

Maydanoz, tuz, karabiber

Sosu İçin:

5 Domates

3 Yemek kaşığı ketçap

1 Yemek kaşığı salça

3 Diş sarımsak

Sıvı yağ, karabiber, tuz

Ayrıca:

Hamburger ekmeği

Kızartmak için sıvı yağ

Yapılışı: Sosu için rendelenmiş domatesi, rendelenmiş sarımsağı ve tüm sos malzemelerini tencereye alıp sos kıvamına gelene kadar kaynatın. Köftesi için kıymayı, galeta ununu, rendelenmiş soğanı, yumurtayı, ince kesilmiş maydanozu, tuzu, karabiberi bir kaba alıp yoğurun. Hamburger köftesi şekilleri verin ve sıvı yağda kızartın (köfteye şekil verdikten sonra birkaç saat buzdolabında bekletip kızarttım). Hamburger ekmeklerini ortadan ikiye kesip, iç taraflarını sıcak haldeki sosa batırın. Soslanmış ekmeklerin içlerine köfteleri koyun. Sonrasında da hamburgerleri tost makinesinde bastırıp (fazla bastırmayın) sıcak servis yapın.

Oktay Ustadan

Yorumlar

aleyna dedi ki…
arkadaşım yine arka arkaya muhteşem tarifler yayınlamışsın.hepsi nefis.ıslak hamburgeri hep duysum ama yemedim.senin tarifnle evde hemde temiz temiz yapıp yemek lazım.meyve salatanda nefis.ellerine sağlık
emelce yemek dedi ki…
Deneyecegim eline saglik
anneanneninemekleri dedi ki…
Süper,ellerine sağlık,sevgiler
mutfagabuyrun dedi ki…
akşam akşam canım çekti bakınca.nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.öpüyorum.
yemekbiraşk dedi ki…
taksim meydanındaki büfelerde ne çok yedim ben bunlardan.. özledim:) en kısa zamada deneyeceğim inşallah sevgilerimle...
NzlGl dedi ki…
Ne kadar çok severim teşekkürler Arminacığım tarifi verdiğin için:)))
durutarifler dedi ki…
Benim oğlum bayılır eminim buna. Kendisi bile yapar vallahi. Göstereyim bu tarifi ben ona. Ellerine sağlık. Sevgiler
aynur dedi ki…
offff bu saatte bile içim çekti:) ellerine sağlık canım nefis olmuş bende yaparım ama ıslak hiç yapmamıştım birdahaki sefere aynen yapmak istiyorum hemde en kısa sürede:)
sevgiler
Unknown dedi ki…
Alttaki tavukla bı ıslak hamburgeri yemek için neler verirdim.
Açlıktan gözüm döndü şu an..
Ellerine sağlık canım.