Tavuk Ciğerli İç Pilav



200gr. Tavuk ciğeri

1 Su bardağı pirinç

1,5 Su bardağı sıcak su

1 Yemek kaşığı dolmalık üzüm

1 Soğan

1 Çay kaşığı şeker

2 Çay kaşığı yenibahar

Sıvı yağ, maydanoz

Tuz, karabiber, pul biber

Yapılışı: Pirinci sıcak suyla ve 1 tatlı kaşığı tuzla karıştırıp 25-30 dakika bekletin ve suyunu süzüp yıkayın. Tavuk ciğerini küçük küçük doğrayıp kızdırılmış yağda kızarttıktan sonra bir kenarda bekletin. Küçük küp kesilmiş soğanı sıvı yağda kavurun. Pirinci, yıkanmış üzümü ilave edip kavurmaya devam edin. İnce kesilmiş maydanozu katıp karıştırın. Tuzu, şekeri, baharatları koyup 1-2 dakika daha kavurduktan sonra 1,5 su bardağı sıcak suyu katıp pilavı pişirin. Pişen pilava kızartılmış tavuk ciğerini karıştırıp pilavı demleyin.

Yorumlar

anneanneninemekleri dedi ki…
Pilav nefis görünüyor ellerine sağlık,sevgiler
durutarifler dedi ki…
Normal pilav değilde iç pilav delisiyimdir ben. Bir de tabii domatesli pilav.Ellerine sağlık. Sevgiler
Aycan dedi ki…
Olsada sabah sabah yerdim açıkcası.O kadar güzel görünüyor.Ellerinize kollarınıza sağlık.

Selamlar;
Unknown dedi ki…
Eşim tavuk ciğeri sevmez ama ben bayılırım.
Sebzeli çorbayıda çok severim..
Hepsi çok güzel görünüyor.
Elleirne sağlık canım benim..
Öpüyorum.
Dilekhaniminmutfagi dedi ki…
Arminacım emekli bir yemek ellerine sağlık selamlar öpüyorum.
yemekbiraşk dedi ki…
ellerine sağlık canım iç pilavın yeride ayrı olur hani:)
sevgilerimle..