Kolay Çörek ve Sobe


125gr. Margarin eritilmiş margarin
2 Kibrit kutusu kadar beyaz peynir
1 Çay bardağı sıvı yağ
5 Yemek kaşığı yoğurt
2 Tatlı kaşığı şeker
1 Çay kaşığı tuz
3 Yumurta
1 Kabartma tozu
Aldığı kadar un
Yapılışı: Un ve kabartma tozu hariç bütün malzemeleri karıştırın. Unu ve kabartma tozunu da ekleyip, kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğurun. Büyükçe yuvarlak şekiller verip, üzerlerine yumurta sarısı sürün (isterseniz üzerlerine yer fıstığı serpebilirsiniz) ve fırında pişirin.

Sobe

Sevgili Meliha http://meliha-canmoullarm.blogspot.com/ beni mimlemiş. Kendisine teşekkür ediyorum.

1.) Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
2.) 161. sayfayı açın.
3.) 5. cümleyi okuyun.
4. )Blog sayfasına yazın.
5. )En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin. Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.
6.) 5 blog arkadaşınıza yollayın.

1.) Kitabı aldım (Gülistan-Sadi)
2.) 161. Sayfayı açtım.
3.) İnsanı utandıran dilidir; içsiz cevizin kofluğu gibi.
4.) Bloguma yazdım.
5.) Yakınımda ilk gördüğüm kitap, Gülistan kitabıydı. Kız kardeşim masanın üzerinde unutmuş.
6.) Ben beş kişi yerine bir arkadaşımı sevgili Didem’i http://hdidemlelezzetdenizi.blogspot.com/ mimliyorum.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
gerçekten ne pratikmiş canım...sevgiler..
birsence dedi ki…
günaydınlar..geldim çok güzel bir çörekde buldum...ellerinize sağlık...havuçlarınız çok şık duruyordu sağolun yazmışsınız neile doğradığınızı...teşeşkkür ederimmm...her zaman beklerim....
NzlGl dedi ki…
Canım Arminacığım

Ellerine sağlık yine pratik ve leziz bir tarif vermişsin.
Bugün akşama yemeğe misafirlerim var Senin tarifinle kereviz çorbası yapacağım :)))
Gün içinde kulakların çınlarsa beni hatırla:)
çok öptüm canım umarım iyileşmişsindir.
NAZLICA dedi ki…
Tatlı tuzlu arası birşey galiba. Çok güzel gözüküyor, ellerine sağlık Armina
Damak Tadı dedi ki…
Aniden gelen misafirler içinde çok güzel..Gerçekten çok pratikmiş tatlım,ellerine sağlık..


Sevgilerle..
Unknown dedi ki…
Canım şu anda çayımı aldım ve bilgisayara geçtim.senin çöreklerdende bir uzanıp alabilsem süper olucak.
ellerine sağlık
sebemi cevapladığın içinde çok teşekkür ederim.
öpüyorum.
Unknown dedi ki…
CANIM ELLERİNE SAĞLIK MİMİNDE HAYIRLI OLSUN:)
eldivenlerim dedi ki…
çörek enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....
eldivenlerim dedi ki…
çörek enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....
hdidem95 dedi ki…
canım akşam cvplıyorum çok tşk ediyorum öptüm sevgiler
Sevde dedi ki…
Çok prtatşk ve lezzetli...
Çayın yanınada en güzel giden gıdalardan biri...
Ellerine sağlık ablacım...
Unknown dedi ki…
ellerine sağlık canım.acil durumlar için harika bir kurtarıcı..sevgilerrr..
made in funda dedi ki…
POĞAÇANA BAYILDIM CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.
TAZE NANE dedi ki…
Çok güzel olmuş.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.
şirinem dedi ki…
bu çorbalar süper ya yapımlarıda çok pratik ellerine sağlık canım :)
TATESAL dedi ki…
Çorbalar nefis görünüyor.
Vede Mimledim seniii
MİM KONUSU:3(Üç)
1-Hayatınızda en çok sevdiğiniz 3 kişi?
2-Sizi hayata bağlayan 3 olay?
3-3 Şey Dileyin
4-3 gün önce saat 3 de nerede ne yapıyordunuz?
5-Mobil Telefonunuzda kayıtlı 3.kişinin adı nedir?