18 Ocak 2009 Pazar

Fıstıklı Kurabiye

Fıstıklı kurabiye tarifimi 34. pdçs ev sahibesi Zehra’ya http://fzehra.blogcu.com/ yolluyorum.



125gr. Margarin
1 Su bardağı toz yeşil fıstık
4 Yemek kaşığı şeker
2 Yumurta
1 Kabartma tozu
1 Vanilya
Aldığı kadar un
Pudra şekeri
Yapılışı: Oda ısısında yumuşatılmış margarini, şekeri, yumurtayı birlikte iyicene karıştırın. Antep fıstığını ilave edip karıştırın. Unu, kabartma tozunu, vanilyayı koyup kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğurun. Biraz unla ve merdane yardımıyla fıstıklı hamuru açın ve hamuru kurabiye kalıplarıyla kesin. Fıstıklı kurabiyeleri fırında pişirin. Fırından çıkan fıstıklı kurabiyelerin üzerlerine pudra şekeri serpin.

19 yorum:

  1. ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK CANIM
    KURABİYEN BLOGUMA AYRI BİR RENK VE LEZET KATTI SAYENİZDE ARŞVİM GENİŞLEDİ

    ÇOK TŞK EDERİM TEKRAR BEKLERİM BENİ YALNIZ BIRAKMAYIN CANIM

    SEVGİLERİMLE HOŞÇA KAL..

    FZEHRA.BLOGCU.COM

    YanıtlaSil
  2. Cok harika görünüyorlar, fistikli olunca tadi da sahanedir, ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  3. Fıstıklı kurabiye olurda güzel olmazmı birde üzerine bol pudra şekeri nefiiss

    ellerine sağlık canım
    iyi gec eler
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. eline emeğine sağlık canım bana kurabiye olsunda nasıl olursa olsun bayıldım

    YanıtlaSil
  5. ELELRİNE SAĞLIK CANIM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR

    YanıtlaSil
  6. canım ellerine sağlık çok gzel görünüyor bunlar

    YanıtlaSil
  7. selam canım ellerine sağlık ne güzel bir görüntü çayımın yanına alayım bir kaç tane :)güzel bir hafta dileğiyle,hayırlı günler sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok lezzetli bir kurabiyeye benziyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel görünüyorlar lezzetleride güzeldir sanırım denemek lazım :) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuşlar canım eline sağlık fıstığa bayılırım zaten kurabiyeye de ayrı bir tat vermiştir bu arada üye olabildin mi merak ettim ben dün eklemiştim bloğumu sen söyleyince merak edip girdim üyelikte sorun yaşamadım sen bloğunu orada gördüm yazmışsın ama şaşırdım ben çünkü benim öyle bir siteden haberim bile yoktu

    YanıtlaSil
  11. Arminacığım

    Ellerine sağlık. Yine güzel bir tarif vermişsin. Teşekkürler
    Kocaman sevgilerle
    Nazlı ablan

    YanıtlaSil
  12. kurabiyeler nefiss görünüyor. ellerine sağlık canım. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Eline saglik,kurabiyeler yine miss gibi:))sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık, çok leziz bir kurabiye olmalı,sevgiyle....

    YanıtlaSil
  15. Çok lezzetli görünüyorlar, güzel tarif, eline sağlık, afiyet olsun.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar sevgiler

    YanıtlaSil
  17. canım benim iyi gecelr sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Şu ana kadar hiç fsıtıklı kurabiye yememiştim denemeye değer...
    Ellerine sağlık arkadaşım..

    YanıtlaSil
  19. MERHABA Canımcım;
    34. Ev sahibemiz olan ZEHRA (fzehra.blogcu.com) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ.
    BU ARADA benim sitemdede bundan sonra porselen demlikte yayınlanmış tüm tarifleri bulabileceksin seninkide bunlar arasında yer aldı bile tşk ederim iyi haftalar http://birdemliksohbet.com
    Sevgilerimle SEVİL SAHİN

    YanıtlaSil