Peynirli Börek-Smart Blogger Ödülü

Peynirli börek tarifimi pdçse 40 http://missgibi.blogcu.com/ arkadaşımıza yolluyorum.


3 Yufka
Yarım çay bardağı sıvı yağ
2 Yumurta
1 Çay bardağı süt
Beyaz peynir, maydanoz
Domates ve biber dilimleri
Yapılışı: Yumurtaları (yumurtanın birinin sarısını ayırın), sütü, sıvı yağını çırpın. Peynir ve ince kesilmiş maydanozu başka bir kapta karıştırın. Yağlanmış tepsiye kenarları dışarı taşacak şekilde ve aralarına sütlü karışımdan sürerek yufkaları koyun. Üzerine maydanozlu peynirden serpin. Böreğin kenarlarını, dışarı sarkan yufkalarla kapatın. Peynirlerin üstüne biber ve domates dilimlerini koyun. Peynirli böreğin kenarlarına yumurta sarısı sürüp, fırında pişirin.

Smart Blogger Ödülü


Beni ödüle layık gören sevgili arkadaşlarım
Öznur http://misskokuluyemekler.blogspot.com/ ve
İnci’ye http://inciyemek.blogspot.com/ çok teşekkür ederim. Ödülü tüm arkadaşlarıma yolluyorum.

Yorumlar

NİLBUTİK PASTA dedi ki…
canım börek nefis olmuş.ellerine emeğine sağlık.ödülünde hayırlı olsun.sevgilerimi bırakıyorum
FİLİZ'CE dedi ki…
harika bir görüntü.eminim lezzetide öyledir..pizzayıda andırmış.ellerine sağlık..sevgilerimle..
İnci Yemek dedi ki…
ödüllerini tebrik eder daha nice ödüller almanı temenni ederim.
sevgiler..
Adsız dedi ki…
ellerine sağlık canım desteğin için teşekkür ederim. tarifin yayında. yine beklerim sevgilerle
İnci Yemek dedi ki…
börek çok değişik olmuş canım eline sağlık güzel gözüküyor.sevgiler..
tasarım mekani dedi ki…
Tebrikler... Basarilarin devamini diliyorum ins. :)) sevgiler, medinem
made in funda dedi ki…
canım börek miss gibi.eline sağlık.ödülün için de tebrikler..sevgiler...
yildiz dedi ki…
Ellerine saglik arkadasim,börek nefis gözüküyor....
ahsapboyaci dedi ki…
canım ellerine sağlık böreğin nefis görünüyor
Sevde dedi ki…
Canım tebrik ederim :9
Börekte çok farklı ya bayıldım...
Sevgiler
Unknown dedi ki…
pizza gibi gözüküyor.ellerine saglık.
TAZE NANE dedi ki…
Börek harika.
Ödül için tebrikler.
Sevgiler.
ipek dedi ki…
Ben de bu böreği yapıyorum çok lezzetli oluyor, ben içine ekstradan brokoli koyuyorum o da çok yakışıyor.
hdidem95 dedi ki…
pizza gibi görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler
lemanice dedi ki…
börek nefis ödüllerde harika mmmmmm daha ne olsun sevgiler canım.
durutarifler dedi ki…
Oy oy oy bayıldım. Ellerine sağlık.
İyi hafta sonları
ahsapboyaci dedi ki…
sevgiler hayırlı hafta sonları canım iyi geceler
Butikpartim dedi ki…
Kolay ve leziz bir tarif..Ben de ilk gördüğümde pizza sandım..