Alara Tatlısı


250gr. Margarin (yumuşak)
2 Yumurta
3 Su bardağı un
1 Kabartma tozu
Üzeri için:
1 Yumurta akı
Hindistan cevizi rendesi
Ceviz
Şerbeti için:
3 Su bardağı şeker
3 Su bardağı su
Yarım limon suyu
Yapılışı: Tatlının şerbeti için, şeker ve suyu karıştırıp kaynatın. Limon suyunu ilave edin, 1-2 taşım daha kaynatıp ocaktan alın. Hamurunu hazırlamak için, margarin ve yumurtayı karıştırın. Unla kabartma tozunu ekleyerek, kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğurun. Hamuru oklava inceliğinde rulo haline getirin. Bıçakla küçük küçük kesip, üzerlerini yumurta akına ve hindistan cevizi rendesine bulayın. Yağlanmış tepsiye alıp, üzerlerine ceviz batırın ve tatlıyı fırında pişirin. Sıcak tatlının üzerine soğuk şerbetini dökün.

Yorumlar

TATESAL dedi ki…
Alara tatlısını ilk defa duydum ama şekerpareye benziyor sanki vede çok leziz görünüyor,ellerine sağlık..
tasarım mekani dedi ki…
bu tatlinin adini hic duymadim. Tatli diye deliriyorum bu son gunlerde, bir parca bende alabilirmiyim ;))) sevgiler,medinem
ellerine sağlık canım.nefis bir tatlı.ödülün için tebrik ederim.sevgilerimle...
NzlGl dedi ki…
Eline sağlık arminacığım
iyi haftalar diliyor ve çok öpüyorum
Ellerine sağlık. Güzel bir tatlı olmuş. Sevgiler...
İnci Yemek dedi ki…
Tatlı çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım.Sıcacık sevgiler..
Adsız dedi ki…
canım ne güzel değişik bir tatlı ellerine sağlık..
TAZE NANE dedi ki…
Ellerine sağlık.
Çok güzel görünüyor.
Çok beğendim.
İyi haftalar.
Sevgiler.
Lezzet Gemisi dedi ki…
adı gibi görüntüsü de şahane. tadının da şahane olduğu her halinden belli. hem de pratik. ellerine sağlık canım. iyi haftalar, sevgiler...
ahsapboyaci dedi ki…
ellerine sağlık arkadaşım gerçekten çok güzel görünüyor
hayırlı akşamlar
sevgiler...
♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Merhaba:)Blog'unuzu kendime yakın buldum .Bu tatlıyı denemek isterim.Elinize sağlık.
Sevgiyle kalın..
hdidem95 dedi ki…
ne güzel bir tatlı bu ellerine sağlık canım sevgiler
aşevi dedi ki…
ayyy üzeri hindistan cevizli bir de.. ellerinize sağlık...
Adsız dedi ki…
canım benim kendi bloguna girdiğin mail adresi ile yani google hesabınla giriş yapıp öyle yorum yazman gerekiyor .isimsiz yorumlara kapalı blogum
made in funda dedi ki…
çok nefis olmuş canım.görüntüsünden belli.adı da ilginç.harikasın...
TuruncuTatlar dedi ki…
gel beni ye diyor ellerine sağlık sevgilerimle....
şirinem dedi ki…
ilk defa duydum bu tatlıyı ellerine sağlık canım
LEMAN dedi ki…
yaptım bu tarıfı arkadas listemede ekledım yeni tariflerde görüşelım diye