Kıymalı Makarna-Labne Peynirli Erişte

Kıymalı Makarna


Yarım paket makarna (250gr.)
300r. Kıyma
1 Yemek kaşığı salça
Tuz, sıvı yağ
Yapılışı: Makarnayı haşlayıp süzün ve süzülen suyun 1 su bardağını ayırın. Biraz sıvı yağda kıymayı kavurun. Salçayı ekleyip kavurun. Ayırdığınız makarna suyunu koyup, sos kıvamına gelene değin pişirin. Haşlanmış makarnayı ilave edip, 3-4 dak. daha pişirin.

Labne Peynirli Erişte

1 Kutu labne peyniri (200gr.)
1,5 Su bardağı haşlanıp dilimlenmiş mantar
1 Küçük yeşil biber
2 Taze soğan
250gr. Erişte (yarım paket)
Maydanoz
Sıvı yağ, tuz, karabiber
Yapılışı: Erişteyi haşlayıp süzün (erişteyi haşladığınız suyun 1 su bardağını ayırın). İnce kesilmiş yeşil biberi sıvı yağında kavurun. İnce kestiğiniz taze soğanları ekleyip, biraz daha kavurun. Mantarı ve maydanozu ilave edip karıştırın. Labne peynirini koyup, peynir eriyene dek karıştırın. Eriştenin haşlama suyundan ayırdığınız suyu, karabiberi, tuzu ekleyin ve sos kıvamında pişirin. Labneli sosun içine erişteyi karıştırıp, biraz pişirdikten sonra ocaktan alın.

Yorumlar

tasarım mekani dedi ki…
kiymali makarnada guzel bir ipucu vermissiniz..makarnanin bir bardaklik kadar suyunu saklamak... Elinize saglik... medinem
♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Canım yaaaaaaa!
Bu saat'de yapılacak iş deyil bu...
Karnım acıktı bunları görünce..
Nefis görünüyorlar,ellerine sağlık.
İyi uykular
NzlGl dedi ki…
Kıymalı makarnaya bayılırım eline sağlık arminacığım
iyi haftalar diliyor ve öpüyorum canım
elay dedi ki…
s.a.
hayırlı günler canım.ellerine sağlık.çiriş benim sana yazdığım değilmiş canım.eşime söyledim,anlattım otu.o tanıyormuş ama ben ilk defa duydum ve gördüm.eşim tanıdı ama annem pişirmezdi dedi.demekki ben o yüzden tanımıyormuşum.her şey gönlünce olsun.a.e.o.
Marifetane hobi dedi ki…
Hep beraber okumuş olduğumuz Kuran-ı kerim hatimleri, Yasin-i şerifler ve Salavatların hatim duası yapılacaktır.Bu akşam senide bir FATİHA ile amin demeye bu sevaba katılmaya bekliyorum canım.hayırlı haftalar diliyorum sevgiler.
durutarifler dedi ki…
Hangidini yemeliki acaba. İkiside çok güzel görünüyorlar. Hele oğluşum kıymalıya bayılırdı gerçekten.
Ellerine sağlık
TAZE NANE dedi ki…
Ne güzel lezzetler bunlar.
Sevgiler.
dantelistan dedi ki…
mantı gibi ellerine sağlık bir tabakda ben alabilirmiyim ?
iyi günler
makhina dedi ki…
selam canım ellerine sağlık,makarna olsun da nasıl olursa olsun:)sevgiler