Yürek Kızartması ve Ispanak Püresi




Yüreği dilimledikten sonra tuzlayıp karabiberleyin (kekik de ekleyebilirsiniz). Tavada biraz yağı kızdırın (fazla yağ kullanmadım). Dilimlenmiş yürekleri tavaya alıp, arkalı önlü kızartın.

Ispanak Püresi:
Ispanakları doğrayıp, yıkayın ve haşlayın. Fazla sularını sıkıp, bir kenarda bekletin. Margarini eritip ıspanağı, tuzu, karabiberi ilave edin. Biraz çevirdikten sonra ocaktan alın.
Not: Ispanak püresini yaparken ıspanakla birlikte süt de ilave edebilirsiniz, ben bu sefer süt koymadım.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Ellerinize saglik afiyetler olsun sevgiler.
Rosita Vargas dedi ki…
Estupenda receta me gusta,abrazos y abrazos
NzlGl dedi ki…
Eline sağlık Arminacığım, her ne kadar yürek için biraz uzak dursamda püreyi alıp gidiyorum:))))))
mutfagabuyrun dedi ki…
en sakatat yemiyorum ama sunum çok güzel canım.ellerine sağlık.sevgiler.
SEVALCE LEZZETLER dedi ki…
Sağlıklı ve nefis bir lezzet tabağı olmuş.Eline sağlık canım.
Sevgiler...
Ahu Türkyaşar dedi ki…
Ah bunu yiyemiyorum canım ben. Ama eşim bayılır :)
Unknown dedi ki…
Sakadatın her türlüsünü çok seviyorum hemde çok..
Nefiss görünüyor canım..
Ellerine sağlık.
Unknown dedi ki…
eline sağlık
sevgilerimle...
LeylaK dedi ki…
Ispanak püresini alayım ben :D