Keşküllü Islak Kek



4 Yumurta

1,5 Su bardağı şeker

1 Su bardağı süt

1 Su bardağı sıvı yağ

2 Yemek kaşığı kakao

2 Su bardağı un

1 Kabartma tozu, 1 vanilya

1 Paket hazır keşkül

Yapılışı: Yumurtaları ve şekeri bir kaba alıp iyice çırpın. Sütü, sıvı yağını, kakaoyu ilave edin. Bu karışımın 1 su bardağını ayırın. Unu, kabartma tozunu, vanilyayı katıp karıştırın. Yağlanıp unlanmış ortası delik bir kek kalıbına hamuru boşaltıp keki fırında pişirin. Keki fırından aldıktan sonra üzerini çatalla hafifçe birkaç yerinden delin ve ayırdığınız kakaolu karışımı dökün. Keşkülü üzerindeki tarife göre pişirip kekin üzerine dökün. Soğuyunca krem şantiyle süsleyip servis yapın.

Yorumlar

Aycan dedi ki…
hIMMM İLK DEFA GÖRDÜM.ELLERİNİZE SAĞLIK.
Unknown dedi ki…
ilk defa görüyorum.umarım birgün yemek nasip olur.ellerine saglık.
Unknown dedi ki…
Misss gibi keşkülün kokusuna bayılıyorum.Kekede çok yakışmıştır.
Ellerine sağlık canım..
Öpüyorum.
durutarifler dedi ki…
Nefisss görünüyor gerçekten.
Ellerine emeğine sağlık.
Sevgiler
mutfagabuyrun dedi ki…
keşküllü ıslak keki denemedim ama görüntü harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.
bırtutamkekik dedi ki…
ellerine sağlık canımm...
çok leziz görünüyor.
bir dilim alsam müsaden ile:))
sevgilerimle...
Aynur dedi ki…
Eline sağlık canım harika olmuştur eminim iki muhteşem lezzet birleşmiş tuttum bunu:)
sevgiyle muhabbetle