Kremalı Ispanaklı Mantarlı Makarna


Yarım paket makarna
1 Orta boy soğan
200gr. Ispanak
2 Su bardağı mantar
200ml. Krema
250gr. Dil peyniri
2 Yemek kaşığı tereyağı
Biraz sıvı yağ
Tuz, karabiber
Yapılışı: Tereyağı ve biraz sıvı yağını birlikte eritin. Küçük küp kesilmiş soğanı, tereyağına ekleyip kavurun. Ispanağı irice kesip, haşlayın ve fazla suyunu sıkın. Ispanağı, haşlanıp dilimlenmiş mantarı ekleyip karıştırın. Kremayı, tuzu, karabiberi koyun ve biraz pişirin. Haşlanmış makarnayı, rendelenmiş dil peynirini sebzelere ekleyin ve makarna sosunu çekene dek pişirin. Kremalı ıspanaklı mantarlı makarnayı sıcak servis yapın.

Yorumlar

Lezzet Gemisi dedi ki…
DEĞİŞİK SOSLU MAKARNALARI SEVERİM. SENİNKİ DE LEZİZ GÖRÜNÜYOR CANIM. ELİNE SAĞLIK. İYİ HAFTALAR...
makhina dedi ki…
selamlar arkadaşım ooo yok yok makarnası desek daha mı iyi ne harika bir görüntü ellerine sağlık hayırlı haftalar
ben bunu çok çokk severim arminacığımm.
ellerine sağlık.. harika..
NAZLICA dedi ki…
Armina makarnanın her türlüsünü seviyorum ben. Güzel olmuştur mutlaka. Ellerine sağlık. Sevgiyle
NzlGl dedi ki…
Günaydın sevgili armina

Ellerine sağlık bu tür makarna en sevdiğim türdendir
ayrıca bişilerede bayıldım
sevgilerimle
Makarnan nefis görünüyor canım,eline sağlık.ben her çeşidini severim.süper olmuş.afiyet olsun.sevgilerimle...
TAZE NANE dedi ki…
Makarna çok lezzetli görünüyor.
Makarna sosun hoşuma gitti.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.
Damak Tadı dedi ki…
Tatlı Armina,ne kadar lezzetli görünüyor makarnan..Sanaırım 2-3 aydan beri makarna yemedim..Görünce canım çekti..))Ellerine sağlık şekerim..


Sevgilerle..
Nur dedi ki…
Hiiii canııııııım valla makarna olsunda neli olursa olsun diyenlerdenim ben aldım tarifi valla kremam kalmadı ama alınca yapacagım hem bu arada benim beye ıspanakta yedirmiş olurum :)))
Öptüm canım
anneminkizıyim dedi ki…
Merhabalar Aminecigim, ellerine saglik makarnan cok degisik ve nefis görünüyor.
Güzel dileklerin icinde cok tesekkür ediyorum, sevgiler...
pelince dedi ki…
Ohh nefis olmuş,ellerine sağlık...

Sevgilerimle..
Sevil Şahin dedi ki…
hımm degişik denemek gerek guzelde gözküyor ellerine saglık cnm
akasyakokusu dedi ki…
merhaba canım..makarnayı her türlü yaparım.hatta krem peynir yada labne gibide kremayla denemedim hiç.ama mantara bayılırım ikiside buluşmuş pek güzel görünüyor.
eline sağlık sevgilerimle.
Unknown dedi ki…
Mantarı ve kremayıda çok severim hele makarnanın içinde olursa hiç dayanamam. öyle iştah açıcı görünüyorki ellerine sağlık canım
sevgiler
akasyakokusu dedi ki…
canım merhaba..güzelim sen örgü denemek başlamak istersen hepimizde yardımcı oluruz..tığla alış şekillerini falan gösteririz..googledanda buluruz resim.
kendine iyi bak canım sevgilerimle.
akasyakokusu dedi ki…
pardon canım örgü demişim dikiş olucakmış..evlenmeden dikiş kursuna gitmiştim ben..
öyle ahım şahım dikişle uğraşmıyorum anca kendi söküğümü dikiyorum.ama burdalardan falan kalıpla olsa dikerim dediğim gibi dikip uğraşmıyorum..ama başkasına gitmeden kendi çarşafımı,söküğümü,ıvır zıvırımı dikiyorum..pratik etek ve pijama altıda dikerim bazen konukomşuya..
o kadar..
görüşmek üzere hoşçakal.
akasyakokusu dedi ki…
canım yaa özür valla..ben şimdi iadelerime dolanıyordumda seni jasmin'le karıştırıp karşılık cevab yazmışım..
kafa karışmış yorumlar karışmış özür.
yok yaa evet evet öyle olmuş gerçekten.
bunadım ben bunadım:)
neyse gelmişken öptüm seni by..