Çikolatalı Cevizli Top Kek



2 Yumurta
1 Su bardağı tereyağı
1 Su bardağı şeker
1 Su bardağı süt
1 Çay bardağı dolmalık üzüm
1 Çay bardağı ceviz elle iri kırılmış
80gr. Bitter çikolata
1 Kabartma tozu
1 Vanilya
Aldığı kadar un
Üzeri için:
Susam
Yapılışı: Yumurtalarla şekeri iyice çırpın. Eritilmiş tereyağını, sütü, ılık suda bekletilip yıkanmış dolmalık üzümü, cevizi, küçük küp kesilmiş çikolatayı ekleyip karıştırın. Kabartma tozunu, vanilyayı, unu koyup kek hamurundan biraz koyuca bir hamur yapın. Top kek hamurunu yağlanmış kalıplara dökün. Top keklerin üzerlerine susam serpin. İsterseniz bazılarının üzerlerine çörekotu serpin. Çikolatalı cevizli top kekleri fırında pişirin. İsterseniz üzerlerini, krem şanti ve kiraz şekerlemesiyle süsleyin.
Not: Çikolatalı cevizli top kekin hamuruna tereyağı yerine sıvı yağ, süt yerine yoğurt koyabilirsiniz.

Yorumlar

TAZE NANE dedi ki…
Ne güzel görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.
kelebeklisaniyeler dedi ki…
Canim ellerine saglik
çok hos gorunuyorlar
suslemesi de çok hos
optum sevgiler
Arminacığım harikasın canım.ellerine sağlık,çok güzel görünüyorlar.afiyet olsun.sevgilerimle...
Adsız dedi ki…
çok şık bir sunum olmuş

ellerine sağlık
sevgilerr
eldivenlerim dedi ki…
süslemesiyle beraber çok şirin olmuşlar, nefis gözüküyorlar, ellerine sağlık arkadaşım.....
Unknown dedi ki…
Hem çikolatalı,hem cevizli yemede yanında yat

çok güzel görünüyorlar canım ellerine sağlık
nazardeğmesin07 dedi ki…
Sabır ve sevgilerin birleştiği Dostlukların daha çok büyüdüğü en güzel yarınlar seninle olsun arkadaşım http://nazardeymesin07.blogspot.com
Adsız dedi ki…
merhaba,p.d.ç.s.etk 30 benim blogumda 30 kasıma kadar devam edecek,bu güzel tariflerinle birlikte katılmanı rica ediyorum bekliyorum sevgiler
susamcorekotu.blogcu.com
makhina dedi ki…
harika görünüyor canım ellerine sağlık,hayırlı bereketli cumalar dilerim
NzlGl dedi ki…
Canım arminacığım
ellerine sağlık bunlar ne kadar güzel görünüyorlar. :))))
Mutlaka tatlarıda nefis olmuştur.
sevgilerimle öptüm canım
Adsız dedi ki…
nefıs ellerıne saglık harıka suslemıssın sevgıler..
akasyakokusu dedi ki…
caanım kız ben dün sendeydim bir ara yazmadan çıktım.
hatta dedim bu kızın balıkları koktuu:))
aman çikolatalı hemide cevizli topkekler yapmışta habarim olmamış.
tühhh hayıflandım işte.
nefis olmuşlar canım şu ortasındaki erikmi vişnemi kirazmı hazır pastalardada oluyorya..bayıldım..
Sevil Şahin dedi ki…
hımm keke hiçbir zaman hayır diyemem hımm haika olmuş iki ısırmalık demi :)) güzel bir hafta sonu dilerim
elay dedi ki…
s.a.
hayırlı geceler canım.ellerine sağlık.ayrıca güzel dileğin için de teşekkür ederim.a.e.o.
elay dedi ki…
s.a.
hayırlı geceler canım.ellerine sağlık.ayrıca güzel dileğin için de teşekkür ederim.a.e.o.
NAZLICA dedi ki…
Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık.
Unknown dedi ki…
ellerine sağlık canım.
alttaki salataklara bittim.süper görünüyor.
ellerin dert görmesin.
sevgiler
NzlGl dedi ki…
Canım arminacığım
nerelerdesin umarım sağlıkla alakası yoktur gelmeyişinin
sevgilerimle öptüm