Tavuk Ciğeri Sote ve Baharatlı Patates Kavurması


Tavuk Ciğeri Sote

600gr. Tavuk ciğeri iri kesilmiş
1 Büyük soğan küçük küp kesilmiş
3 Yeşil biber ince kesilmiş
3 Domates küçük küp kesilmiş
Maydanoz ince kesilmiş
Tuz, karabiber, pul biber
Biraz sıvı yağ
Yapılışı: Biraz sıvı yağda soğanı ve biberleri birlikte kavurun. Tavuk ciğerini ekleyip birkaç dakika soteleyin. Domatesi koyup, domatesler eriyene dek pişirin. Maydanozu, baharatları, tuzu koyun. Tavuk ciğerini 2–3 dakika daha soteleyip, ocaktan alın. Tavuk ciğeri sotesini baharatlı patates kavurmasıyla birlikte servis yapın.

Baharatlı Patates Kavurması

1kg. Patates haşlanmış küp kesilmiş
1 Büyük soğan küçük küp kesilmiş
Kekik, nane, karabiber, tuz
Pul biber, kimyon
Biraz sıvı yağ
Yapılışı: Biraz sıvı yağında soğanı kavurun. Patatesleri, baharatları tuzu ekleyin. Birkaç dakika daha kavurup ocaktan alın. Baharatlı patates kavurmasını sıcak servis yapın.

Yorumlar

şirinem dedi ki…
merabalar sevgili armina ben bu şekilde patatesi çok severim ve yapıyorum ama tavuk ciğerini hiç denememiştim bugün için yemek sorunum ortadan kalktı :) akşama menü hazır tşk ederim yarında lezzeti hakkında yorum yaparım sevgiyle kalman dileğiyle
NAZLICA dedi ki…
Çok güzel iki tarif de. Tavuk ciğeri lezzetli bir gıda. Patates zaten vazgeçilmez bir sebze. Ellerine sağlık. Sevgiyle
Lezzet Gemisi dedi ki…
Hayat bankasının sağlık ve mutluluk şubesindeki 2009 nolu hesabınıza 365 günlük daha sevgi yatırılmıştır. Gönlünüzce kullanmanız dileklerimle, MUTLU YILLAR...
Lezzet Gemisi dedi ki…
Hayat bankasının sağlık ve mutluluk şubesindeki 2009 nolu hesabınıza 365 günlük daha sevgi yatırılmıştır. Gönlünüzce kullanmanız dileklerimle, MUTLU YILLAR...
dantel81 dedi ki…
selam canım ellerine sağlık ,mutlu bir akşam dilerim ,sevgiler...
Adsız dedi ki…
ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR
Unknown dedi ki…
Her ikisinide çok severim.eşim tavul ciğeri sevmediği için çok nadir yapabiliyorum.ama üzerine limon sıkıp yemeye bayılırım.

ellerine sağlık canım
öpüyorum.
Bir Anne dedi ki…
Pek nefis gorunuyor, ellerine saglik.
Yeni hicri yilin kutlu olsun.
Sevgiler
makhina dedi ki…
off süper görünüyor canım ellerine saglık hicri yılında kutlu olsun sevgiler :)
made in funda dedi ki…
eline sağlık.nefis ve iştah açıcı görünüyor..
уαѕємiη dedi ki…
nefis görünüyorrr

ellerinize sağlıkk
elay dedi ki…
s.a.
hayırlı geceler canım.senin de Hicri yılbaşın hayırlı olsun.a.e.o.
hdidem95 dedi ki…
Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice yıllara!
akasyakokusu dedi ki…
canım merhaba..ablan kurban olsun sana.
çok saol canım ben iyiyim az dolaşıyorum buraları..gidip gelmem üstüste olunca çok yoruldum..zaten belimde fıtık var..anca kendi işimi görüyorum.eli poşetli bile merdiven çıkamıyorum ki koştur koştur gitgel mahvoldum..ama allah c.c. sağlık versin şifa versin dünya telaşı bunlar diyorum..
gelelim mamalara..eşim ciğeri çok sever.geçende diyarbakırda bana cıkcık dediğim halde ciğer şiş yedirdi.tektek yerdim evde yapınca..ama ciğer şişi bir yiyişim vardı gülersin valla.yanındada bi sos vardı aynısını evde yaptım..fotosunuda çektim müsait bir zamanda eklerim.şöyle acılı ekşili soğanlı bi sos yap mutlaka ciğerin yanına..hadi öptüm tekrar tşkler sevgiler.
Damak Tadı dedi ki…
Patates kavurmasını bizde sıklıkla yaparız..Çok nefis olur..Ellerine sağlık canım..



2009'un yılının sana,ailene ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk,huzur ve bol kazanç getirmesi dileğiyle...

Sevgilerle..
Adsız dedi ki…
eline sağlık arkadaşım nefis görünüyorlar emzirirken tavuk ciğeri süt yapıyor diye hemen hemen hergün yerdim kızım için burdanda bilmeyenlere söyleyeyim gerçekten ciğer süt yapıyor emziren annelere duyurulur
Unknown dedi ki…
Canım seninde yeni yılın kutlu olsun.sağlık ve huzur seninle olsun
öpüyorum.
NzlGl dedi ki…
Sevgili arminacığım

Ailenle ve sevdiklerinle geçireceğin sağlık ve huzur dolu bir yıl diliyorum.
Sevgilerimle öptüm canım
NzlGl dedi ki…
Sevgili arminacığım

Ailenle ve sevdiklerinle geçireceğin sağlık ve huzur dolu bir yıl diliyorum.
Sevgilerimle öptüm canım
Unknown dedi ki…
canım ellerine sağlık.ben gelmeyeli lezzetlerle dolup taşmış.alttakiler de harika görünüyor .ellerin dert görmesin.

yeni bir yıl sana güzellikler getirsin..
sevgiler
banu kırmızıgül dedi ki…
Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi dahada mutlu etmesi dileğiyle! Mutlu Yıllar..

banu gökşin
www.kibelesofrasi.com
keskinli dedi ki…
Mutluluk bankasının sevgi şubesinde,
2009 no'lu hesabınıza,
365 gün daha yatırılmıştır.
Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle..
MUTLU YILLAR:))
akasyakokusu dedi ki…
FISTIK YENİ YILINI KUTLAMAYA GELDİM.
NİCE ŞEKER GİBİ GÜNLER DİLİYORUM.
ÖPTÜM KOCAMAN.
eldivenlerim dedi ki…
yeni yılda tüm beklentilerinin gerçekleşmesi temennisiyle seni mutlu edecek şekilde olsun....

mutlu yıllar arkadaşım;)
ahsapboyaci dedi ki…
365 sayfalık bir öykü daha başlıyor. Her güne bir yaprak sakla , her yaprağa bir öykü sığdır. Mutluluk de adına. Nice güzel öykülerin olsun. MUTLU YILLAR CANIM..
made in funda dedi ki…
CANIM ARKADASIM 2009 'YILINDA TÜM HAYALLERİN GERCEK OLSUN...
MUTLULUK,BASARI VE SAGLIK HEP SENİNLE OLSUN.

MUTLU YILLARRR...
made in funda dedi ki…
İnsan,armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır.
Yeni yıllar ALLAH'ın bizlere verdiği armağandır.En mutlu günler seninle olsun.Armağanınla yücel,2009 senesinin tüm dileklerini vermesi dileğiyle NİCE MUTLU SENELERE....ÖPTÜM....
pelince dedi ki…
Armina 2009 tüm güzellikleri getirsin sana..
Sevdiklerin hep yanında olsun..

Mutlu yıllar!!!
elay dedi ki…
s.a.
hayırlı geceler canım.herşey gönlünce olsun.a.e.o.
Gönlümden geçen dünyada barış ve huzurun hakim olması ve insanoğlunun birbirini katletmeyi bırakıp bir orman gibi kardeşçesine yaşayabilmesi...
Sana da sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum.
makhina dedi ki…
selamlar canım 2009 herşey gönlünce olsun sevgiler
kelebeklisaniyeler dedi ki…
2009 yılında da hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğimle. İyi ve sağlıklı seneler!
Adsız dedi ki…
oy oy oyy negüsel mamaciklar bunlar bole hangisine bakacagimi ,nereye ne yasacagimi sasirdimm :) cok güseller,nefisler,süperler..ellerine saglikk ...gelicem yine :)
Acemi kararsız dedi ki…
Öncelikle ellerinize ve emeğinize sağlık armina. Benim genel olarak şikayet ettiğim bir şey var ki o da bu yemeklerin tarifleri verilirken "kaç kişilik" olduklarına dair bilgi verilmemesi. Ben tek yaşayan biri olduğumdan bu anlamakta zorluk çekiyorum . Sonuçta tek başıma 600 gram ciğeri ve beraberindeki 1 kilogram patetesi yemem beklenemez değil mi ? Saygılar sunarım. Bildiklerinizi burada hiçbir karşılık beklemeden paylaştığınız için teşekkür ederim.