Jöleli Supangle ve Meyveli Jöle



Jöleli Supangle

1 Paket limonlu jöle
1 Paket vanilyalı puding
Artmış kek, süt
Yapılışı: Artmış haşhaşlı ve gazozlu kekimi küçük küpler halinde doğradım ve kuplara koydum. Pudingi üzerindeki tarife göre pişirip, keklerin üzerlerine döktüm. Önce oda ısısında sonra da buzdolabında soğuttum. Limonlu jöleyi üzerindeki tarife göre hazırladıktan sonra pudinglerin üzerlerine döktüm. Jöle donunca üzerlerini mevsim meyveleriyle süsledim.

Meyveli Jöle


Jöleli supangle tarifimden artan limonlu jöleyle çekirdeklerini çıkarıp ikiye kestiğim kirazları, küçük küp küp kestiğim elmaları, iri iri kestiğim çilekleri karıştırdım. Meyveli jöleyi kaselere koyup, buzdolabında birkaç saat beklettim.

Yorumlar

sarkaç dedi ki…
mımmmm...
yaz sıcakları için iki mükkemmel tarif
ellerinize sağlık
BAL TATLISI dedi ki…
Hem göze hitab ediyor hemde pratik iki tarif olmuş ellerine sağlık arkadaşım
mutfagabuyrun dedi ki…
nefis bir görüntü canım.ellerine sağlık.sevgiler.