Fındıklı Pasta




Hamuru için:
4 Yumurta
3 Kahve fincanı şeker
1 Kabartma tozu
4Kahve fincanı+2silme yemek kaşığı un
Kreması için:
5 Su bardağı süt
10 Yemek kaşığı şeker
5 Yemek kaşığı un
1 Yemek kaşığı margarin
1 Yemek kaşığı kakao
Islatma suyu için:
1 Su bardağı su
1 Yemek kaşığı şeker
1 Çay kaşığı dolusu kakao
Arasına:
1 Çay bardağı fındık iri dövülmüş
Üzeri için:
Krem şanti
Fındık
Yapılışı: Yumurtalarla şekeri birlikte çırpın. Unu ve kabartma tozunu ekleyip karıştırın. Yağlanmış kalıba hamuru döküp, fırında pişirin. Krema malzemelerini bir tencerede karıştırıp, pişirin ve soğutun. Islatma suyunun malzemelerini bir kapta karıştırın. Keki ikiye kesin. Kekin alt bölümünü ıslatma suyunun yarısıyla ıslatın. Üzerine kremanın yarısını sürün. 1 Çay bardağı fındığı üzerine serpin. Kekin üst bölümünü de üzerine kapatın. Kalan ıslatma suyuyla fındıklı pastanın kekini ıslatın. Kalan kremayı pastanın üzerine sürün. Pastayı krem şantiyle ve fındıkla süsleyin. Fındıklı pastayı bir-kaç saat buzdolabında bekletip, servis yapın.

Yorumlar

makhina dedi ki…
selam arkadaşım görüntü o kadar güzel ki tadı da eminim öyledir,ellerine sağlık hayırlı akşamlar dilerim
elay dedi ki…
S.A.
HAYIRLI GECELER ARKADAŞIM.BİRKAÇ GÜNDÜR İLGİLENEMEDİM AMA ŞİMDİ BURDAYIM.CUMAN MÜBAREK OLSUN.PASTA NEFİS GÖRÜNÜYOR.GECE GECE CANIM ÇEKTİ,ELLERİNE SAĞLIK.
elay dedi ki…
S.A.
HAYIRLI GECELER ARKADAŞIM.BİRKAÇ GÜNDÜR İLGİLENEMEDİM AMA ŞİMDİ BURDAYIM.CUMAN MÜBAREK OLSUN.PASTA NEFİS GÖRÜNÜYOR.GECE GECE CANIM ÇEKTİ,ELLERİNE SAĞLIK.
akasyakokusu dedi ki…
Günaydın arkadaşım..pasta nefis görünüyor..ellerine sağlık kaplanmış sosislerde beni cezbetti doğrusu.
Kahvaltı için alıyorum..Tşkler.
elay dedi ki…
s.a.
hayırlı günler arkadaşım.teşekkür ederim beğenin için.güzel günler senin olsun canım.
elay dedi ki…
s.a.
hayırlı günler arkadaşım.teşekkür ederim beğenin için.güzel günler senin olsun canım.
Nur dedi ki…
Süppeeeer ya hiç dayanamam pastaya ellerine saglık harika olmuş görüntü bi yerim şişmezse iyi ehehehe.. :))
HUYSUZBALIK dedi ki…
Pasta harika görünüyor tadı da muhteşemdir eminim. ellerine sağlık. Ama ben onu dolapta bi kaç saat bekletemezdim :) Hemen yerdim bi iki dilimini. Sevgiler...
Lezzet Gemisi dedi ki…
MERHABA CANIM. NE KADAR GÜZEL BİR PASTA BU BÖYLE.. HEM DE FINDIKLI... MMMMM.. YEME DE YANINDA YAT VALLA. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. KEYİFLİ BİR HAFTA SONU TATİLİ DİLİYORUM SANA VE SEVDİKLERİNE. SEVGİLER...
hazalca dedi ki…
pasta ne kadar güzel görünüyor,eline sağlık.sevgilerimi gönderiyorum
www.filizmutfakta.blogspot.com
www.hazalca.blogspot.com