Mantarlı Sebze Çorbası



Mantarlı Sebze Çorbası

9-10 Adet mantar
4 Çalı fasulyesi
1 Küçük soğan
1 Pırasa
1 Sarı dolmalık biber
1 Kırmızı biber
1 Yeşil biber
1 Et suyu tableti
1,5 Su bardağı süt
1 Yemek kaşığı margarin
Sıvı yağ, tuz,
1 Yemek kaşığı dolusu un

Yapılışı: Tavaya az sıvı yağ koyup kızdırın. Piyazlık kesilmiş soğanı, kibrit şeklinde kesilmiş taze fasulyeleri ve az tuzu tavaya alıp soğanla fasulyeleri soteleyin. İnce dilimlenmiş pırasayı ilave edip sotelemeye devam edin. Biberleri kibrit şeklinde doğradıktan sonra sebzeleri ekleyip soteleyin. Sebze sotesini ocaktan alın. Tencereye margarini koyup eritin. Unu ilave edip hafifçe kavurun. Sebze soteyi, doğranmış mantarı (mantarı çiğden koydum), et suyu tabletini, sütü, yeterince suyu, tuzu ilave edin. Sebzeler yumuşayana kadar çorbayı pişirin.   

Yorumlar

Adsız dedi ki…
tadını çok merak ettim,mantar çorbasını kendim yaparım ama sebzeli denemedim hiç,ilk fırsatta denerim inşallah...elinize sağlık...
Unknown dedi ki…
Tarifleriniz cok hosuma gitti ellerinize saglik bende bekletim.