Sosisli Sandviç-Sosisli Mini Pizzalar-Kaşar Peynirli Ekmekler

Sosisli Sandviç





2 Yemek kaşığı salça
Biraz sıvı yağ
1 Çay kaşığı şeker
1 Su bardağı su
Karabiber, tuz
Ayrıca:
Kornişon turşu
Sosis
Mayonez
Yapılışı: Sos malzemelerini karıştırıp kaynatın. Sosislere bıçakla çizikler atıp, kaynamakta olan sosun içine atın. Sandviç ekmeğinin veya normal ekmeğin (normal ekmekle daha güzel oluyor) içine (sadece alt kısmına) salçalı sosundan sürün. İçlerine sosisleri ve dilimlenmiş kornişon turşuları koyun. Üzerlerine mayonez sıkıp, sosisli sandviçleri servis yapın.
Not: Sosunu büyük bir cezvede pişiriyorum ve küçük boy sosisden yapıyorum.

Sosisli Mini Pizzalar



Hamuru için:
Yarım paket yaş maya (20gr.)
Yarım su bardağı ılık su
Yarım çay bardağı sıvı yağ
125gr. Yumuşak margarin
Yarım tatlı kaşığı şeker
Yarım tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un
Sosu için:
Acısız ketçap
Karabiber
Sarımsaklı çeşni (knorr)
Üzerine:
Sosis
Yeşil biber
Yapılışı: Mayayı yarım su bardağı ılık suda eritip, içine şekeri ilave edin. Mayalı suyu 15 dak. bekletin. Hamurun diğer malzemelerini (margarin hariç) ekleyip ele yapışmayan bir hamur yoğurun. İyice kabarana dek bekletin. Merdaneyle bir sofra büyüklüğünde açın. Üzerine yumuşamış olan margarini sürüp kitap şeklinde katlayın. Buzdolabı poşetine koyup buzlukta 30 dak. bekletin. Hamuru buzluktan çıkarıp buzdolabında 2 saat bekletin. Sos malzemelerini karıştırın. Pizzanın hamurunu tekrar merdaneyle açıp, bir çay fincanının ağzıyla hamurdan yuvarlaklar kesin. Üzerlerine sosundan sürün. Sosisleri ve biberleri dilimleyip pizzaların üzerlerine koyun. Sosisli pizzalara 30 dak. tepsi mayası verdirip fırında pişirin.

Kaşar Peynirli Ekmekler


Tost ekmeklerinin üzerlerine oda sıcaklığında yumuşattığınız tereyağını sürün. Üzerlerine birer dilim kaşar peyniri ve domates koyun. Tuz, kekik, karabiber, pul biber serpin. Fırında kaşar peynirleri eriyene dek pişirin.

Yorumlar

Öznur dedi ki…
Ben sosisli sandvichten alıyım bitane. :) Ama ben hardalda isterim sosise çok yakışıyo tavsiye ederim.
Ellerine sağlık canım.
Hayırlı ramazanlar.
TAZE NANE dedi ki…
Ben bunları sahura alıyım inan.
Çok güzel görünüyorlar.
e.esma.albayrak dedi ki…
yapılırmı bu ya cok güzellerr...
made in funda dedi ki…
ufffffffffff uffffffffff alayım ben ilk yaptığın sandviçi yaaaaaa.süper olmuş.ellerine sağlık..
İnci Yemek dedi ki…
canım verdiğin üç tarif çok sevdiğim lezzetler sunumlar muhteşem olmuş hele sosisli sandviç:)uzanıp alasım geldi:)ellerine sağlık canım iyi hafta sonları diliyorum.
Unknown dedi ki…
İyiki gece bakıyorum bloğunada oğlum görmüyor.hemen isterim diye tuttururdu.nefiss görünüyor canım
ellerine sağlık
öpüyorum.
NzlGl dedi ki…
Çay saateleri için harika tarifler:)
eline sağlık Arminacığım vallahi çoook uzun zamandır sosisli sandöviç yememiştim. Midem değil ama gözlerim bayram etti.
teşekkürler, sevgiler
Pembe Tatlar dedi ki…
Ben bunlarım hepsinden birertane alsım iftar için:)))
♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Canım sandeviçler harika gözüküyor.
Sevgiler...
keskinli dedi ki…
tam acikinca yiyecek seyler eklemissin canim ellerine saglik sevgiler
aleyna dedi ki…
canım eskiye getirgin beni.sosisli benim okulda yediğim şeydi.yanında soğuk fantayla .sonra derse.ellerine sağlık.hayırlı iftarlar
Bende istiyorum. Mamalar çok güzel olmuş.
Hem pratik hemde çooooooook lezzetli.
Ellerine sağlık canım,
sevgiler
Tijen AKTAY
cicibici bişeyler dedi ki…
Çok güzeller,hepsinden istiyorum:)özellikle mini pizzadan!ellerine sağlık canım,sevgiler.