Kestaneli Puding-Halleyli Pasta ( Prens Tatlısı )-Muzlu Puding

Halleyli pasta tarifini yemekteyiz programından almıştım. Tarifte frambuaz da vardı, vanilyalı pudingle karıştırılıyordu. Halleyli pastaya frambuaz koymadım. Halleyli pastanın üzerine çikolata sosu konuluyordu, bitter çikolatalı puding kullandım. Muzlu puding ise, koyu kıvamlı puding severler için. Tariflerimi p.d.ç.s.e 37’nin ev sahibesi sevinç arkadaşımıza http://sevincceden.blogcu.com/ gönderiyorum. Daveti için kendisine teşekkür ediyorum.

Kestaneli Puding



1 Su bardağı kavrulmuş fındık (iri dövülmüş)
1 Su bardağı şeker
3,5 Su bardağı haşlanmış ezilmiş kestane
1 Su bardağı süt
1 Yemek kaşığı dolusu nişasta
1 Paket sütlü çikolata (40gr.)
Üzeri için:
1 Paket çikolata parçalı puding
Süt
Yapılışı: Kestaneyi, şekeri, sütü, nişastayı (nişastayı çok az suyla açın) karıştırıp koyulaşana dek pişirin. Kestaneli karışımı ocaktan alıp, içine fındığı ekleyin. İyice soğuduktan sonra küçük küp kesilmiş çikolatayı da içine karıştırıp, kâselere koyun. Çikolata parçalı pudingi, pudingin üzerindeki tarife göre sütle pişirin. Kâsedekilerin üzerlerine pudingi dökün. Kestaneli pudinglerin üzerlerini dolmalık fıstıklarla, toz yeşil fıstıkla ve hindistan cevizi rendesiyle süsleyin.
Not: Kestaneli pudingi 1 gece buzdolabında bekletirseniz, tadı daha güzel olur.

Halleyli Pasta ( Prens Tatlısı)


1 Paket vanilyalı puding
1 Paket krem şanti
1 Yemek kaşığı tereyağı
10 Adet halley
1 Avuç ceviz ( iri dövülmüş )
Süt
Üzerine:
1 Paket bitter çikolatalı puding
Süt ( pudingin üzerinde yazan miktara göre )
Yapılışı: Vanilyalı pudingi, tereyağını, sütü karıştırıp pişirin ve soğutun. Krem şantiyi 1 su bardağı sütle çırpıp, buzdolabında bekletin. Vanilyalı pudingle krem şantiyi karıştırın. Küp kesilmiş halleyleri ve cevizi de, vanilyalı pudinge ilave edin. Halley pastasını kâselere koyun. Bitter çikolatalı pudingi de sütle pişirip soğutun. Pudingi halleyli pastaların üzerlerine dökün. Buzdolabında birkaç saat bekletin.
Not: Halleyli pastayı yaptığınız gün içinde tüketmenizi öneririm. Bizim halleyler 1 gün bekleyince eridiler.

Muzlu Puding


1 Paket muzlu puding
200ml. Krema
1 Yemek kaşığı toz yeşil fıstık
1 Vanilya
1 Yemek kaşığı tereyağı
1,5 Su bardağı süt
Yapılışı: Malzemelerin hepsini karıştırıp, pudingi pişirin. Buzdolabında birkaç saat beklettiğiniz pudingi, dilerseniz Antep fıstığı, hindistan cevizi rendesi ve portakal kabuğu reçeliyle süsleyin.

Yorumlar

MUTFAKISTAN dedi ki…
harika gorunuyor hepsi birbirinden lezzetli
ellerine saglik
HÜLYA dedi ki…
eline koluna sağlık canım çok gzüel olmuş..

afiyet şeker olsun
akçahan dedi ki…
Hepsi harika görünüyor! Paylaşım için teşekkürler, hoşçakal...
hanife dedi ki…
iki tarifte çok güzel görünüyor zaten içinde çikulata ve kestane varsa tadı süperdir eline sağlık
Unknown dedi ki…
eline sağlık canım.harika görünüyorlar.halleyli pastayı yapmak istiyordum nezamandır.
tarifi aramak zorunda kalmam artık.
sevgiler günün çok güzel geçsin..
Arminacığım bunlar ne böyle,harika görünüyorlar.hangisine baksam şaşırdım.hem şık hem leziz.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...
Adsız dedi ki…
Ellerine sağlık canım Bu güzel tariflerinden ve desteğinden dolayı çok teşekkür ediyorum.
Sağlıcakla kal..!
Unknown dedi ki…
SUNUMLARI ÖYLE ŞIK OLMUŞKİ ELLERİNE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM...
made in funda dedi ki…
nefis ne diyeyim arkadaşım.maşallahın var.ellerine sağlık.hangisine bakacağımı şaşırdım...
emine dedi ki…
canım hepsi birbirinden güzeller ellerine sağlık halley pastayı bende yemekteyizde gördüm çok beğendim gerçekten çok güzel kestaneli pudingi denemek isterim mevsimi geçmeden
bu arada bana şeftali kebabının anlamını yazmışsın çok teşekkür ederim iyi geceler sevgiler
makhina dedi ki…
selam canım hepside birbirinden nefis görünüyor ellerine sağlık,dualarının kabul olması dileğiyle hayırlı cumalar hayırlı geceler
harosa dedi ki…
tarifler için teşekkürler canım güzel bir hafta sonu dilerim
dantel81 dedi ki…
selam canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor,eminim tadıda öyledir,güzel bir hafta sonu dilerim sevgiler....
NuR dedi ki…
Kestaneyi, kestane şekerini çok severim. Pudinge de çok yakıştığından eminim. Ellerine sağlık, afiyet olsun
Sevgiyle kal
TAZE NANE dedi ki…
En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukkarı gözlerine, en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum.
Sevgi sevgiye layık olanındır.
Bu yüzden sizi seviyorum.
Gabriella dedi ki…
Hi,
You have very beautiful pictures! Such a pitty that I don't understand your language.
Have a nice day,
Gabriella
Gabriella dedi ki…
Hi,
You have very beautiful pictures! Such a pitty that I don't understand your language.
Have a nice day,
Gabriella
Gabriella dedi ki…
You have veery beautiful pictures. Such a pitty that I don't understand your language.
Have a nice day!
Gabriella
Unknown dedi ki…
Canım yaa bu tatlılar insanı baştan çıkartıyor.bir kaşık birinden,bir kaşık diğerinden insan şaşırır hangisini yiyeceğini çok çok güzel görünüyorlar.
ellerine sağlık
öpüyorum.
harosa dedi ki…
merhaba canım güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim ziyaretine geldim
KOSEMINDERI dedi ki…
Ellerine sağlık bu deneyeceğim tarifler arasında. Verdiğin detaylar için teşekkürler. Cikolatali tadları çok seviyorum.Misafirede ikram etmek icin harika bir tatli. Şimdiden mutlu bir hafta sonu diliyorum. Benim sitemede ziyaretlerinizi bekliyorum:)