Makarna Böreği

Misafirlerimizin çok sevdiği makarna böreğimi Cuma günü yine pişirdim. Tadı su böreğine benzeyen makarna böreği, fırından çıkar çıkmaz yenildiği zaman daha lezzetli oluyor.



2 Yufka
Harcı için:
4 Su bardağı haşlanmış kelebek makarna
Yarım kalıp beyaz peynir rendelenmiş
Maydanoz ince kesilmiş
Yarım çay bardağı sıvı yağ
Yarım su bardağı su
1 Yumurta akı
1 Yumurta
Tuz
Üzeri için:
1 Yumurta sarısı
Yapılışı: Makarna böreğinin harç malzemesini karıştırın. Harcını yarım saat veya 1 saat buzdolabında bekletin. 2 Yufkayı üst üstte koyup, ortasına makarnalı harcı yayın. Yufkanın kenarlarına su sürüp, kare şeklinde kapatın. Makarna böreğini, kat yerleri alta gelecek şekilde yağlanmış tepsiye koyun. Üzerine yumurta sarısı sürüp, fırında pişirin. Makarna böreğini dilimleyip, sıcak sıcak servis yapın.
Not: Makarna böreğinin üzerine, bazen yumurta yerine sıvı yağ ve su karışımı sürüyorum.

Yorumlar

hdidem95 dedi ki…
mmm bayılırımm ama dediğin gibi sıcakken ayrı güzel oluyor ellerine sağlık canım öptüm sevgiler
kelebeklisaniyeler dedi ki…
canim eline saglik
sahane olmus balim
arada bende yaparim
afiyetler olsun
Nur dedi ki…
OOO SÜPER ÇOK SEVERİM CANIIIIM AKLIMA GELMİŞKEN BENDE BU AKŞAM YAPAYIM BARİ ELLERİNE SAGLIK...
makhina dedi ki…
canım ellerine sağlık harika görünüyor,mutlaka deneyeceğim bana zor geliyordu ama çok kolaymış meğer sağolasın :)sevgiler
MUTFAKISTAN dedi ki…
hic denemedigim bir borek
nedense kismet olmadi hazirlamak cok guzel oldugunu biliyorum
eline saglik canim tarifi aldim artik bende yaparim aklima getirdin
sevgiler
Unknown dedi ki…
Ben hiç yapmadım makarna böğreği gerçekten merak ettim.güzel olacağına eminim yanındada çay yenmezmi o böğrek
ellerine sağlık canım
öpüyorum
Damak Tadı dedi ki…
Bende çok severim makarna böreğini canım..Ellerine sağlık,çok da nefis görünüyorlar..))



Sevgiler..
emine dedi ki…
ben derya baykalın programında görmüştüm bu böreği denemek istedim ama cesaret edememiştim siz güzel diyorsanız mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık canım yine döktürmüşsün
NzlGl dedi ki…
Gerçekten su böreği gibi oluyor. Ellerine sağlık canım şimdi kahvaltıda bir dilim nefis olurdu:))))
sevgilerimle
NAZLICA dedi ki…
Çok güzelmiş, eline sağlık
Lezzet Gemisi dedi ki…
BU BÖREĞİ BEN DE ÇOK SEVERİM. SU BÖREĞİ GİBİ OLUYOR GERÇEKTEN. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. SEVGİLER...
akasyakokusu dedi ki…
Canımm ben bu leziz böreğe geçmi kaldım..
Amanın amanın hemen dilimimi istiyorum..Misler gibi olmuş aynen su böreği gibi...
made in funda dedi ki…
BÖREĞİN ENFES OLMUŞ CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER...
elay dedi ki…
S.A.
HAYIRLI GECELER CANISI.MAKARNA BÖREĞİNİDE ÇOK SEVERİM AMA ŞİMDİ TAM HAMSİ ZAMANI.AMA EVDE DEĞİL FIRINDA KIZARSADA OLUR DİMİ CANIM.BİZİM KOMŞULARIN LAFINDAN KURTULAMIYORUZ SONRA MERDİVEN BAŞLARINI BALIK KOKUSU ALDI DİYE.SEVGİLER CANIM.
üfff hiç dayanamam..:)) bütün gece bunu düşünürüm şimdi ben..